Download de NYP app

Download de app op Google Play Download de app op de appstore

Veelgestelde vragen

Vragen over online bestellen

1. Hoe plaats ik een bestelling?
Via www.newyorkpizza.nl, telefonisch via 0900 0102 of telefonisch bij de vestigingen. De telefoonnummers van de vestigingen zijn te vinden in de navigatie balk onder het tabje “vestigingen”.

2. Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil wat wijzigen/toevoegen/verwijderen.
Neem contact op met vestiging waar je bestelling wordt bereid. Dit vind je terug in de bevestigingsmail. Geef hier door wat je wilt wijzigen. Maak direct goede afspraken met de vestiging over de betaling als er een verandering in de prijs plaatsvindt.

3. Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Om de bestelling te annuleren neem je zo snel mogelijk contact op met de vestiging, waarvan je het telefoonnummer kunt vinden in je bevestigingsmail.

4. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail op het door jouw ingevoerde e-mailadres.

5. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Indien je na het bestellen een ordernummer hebt ontvangen is je bestelling in principe gewoon doorgekomen. Mogelijk is de bevestigingsmail in een spam-filter blijven hangen, en daardoor niet in je inbox binnengekomen. Je kan voor de zekerheid contact opnemen met de vestiging.

6. Ik wil bestellen maar er zit geen vestiging bij mij in de buurt.
Kijk bij de tab “vestigingen” naar de dichtstbijzijnde vestiging door je postcode of plaats in te vullen. Helaas komen we de bestelling niet bezorgen maar je kan hem wel afhalen bij de dichtstbijzijnde vestiging.

Vragen over bezorgen/afhalen

1. Wat is de bezorgtijd van mijn bestelling?
Gemiddeld duurt het 30-45 minuten voordat de bestelling bij je bezorgd wordt. Tenzij je een “time-order” hebt geplaatst. De bezorgtijd kan verschillen per vestiging, maar is ook afhankelijk van de drukte bij de vestiging.

2. Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
De bezorgkosten zijn gratis bij een bestelling vanaf €7,99.

3. Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Bij het invoeren van je postcode krijg je de drie dichtstbijzijnde vestigingen te zien. Hier kun je je keuze invoeren waar jij je bestelling wil afhalen.

Vragen over betalingen

1. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij New York Pizza kun je op verschillende manieren betalen:
- Contant (aan de deur)
- Betalen met pin (aan de deur)
- iDEAL
- Via creditcard (American Express/Master Card/ VISA)
- Ippies

2. Hoe hoog zijn de transactiekosten bij online betalen?
Voor het gebruiken van de online betaalmethoden vragen wij de volgende transactiekosten:
- Creditcard: € 1.00 per transactie

3. Mijn online betaling is mislukt.
Als je denkt dat je betaling is mislukt, kijk dan altijd of je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. In deze mail staat of je bestelling goed bij ons is aangekomen en of je de bestelling wel of niet online hebt betaald. De bevestigingsmail wordt direct na het verwerken van de betaling verstuurd. Het kan dus zijn dat dit wat langer duurt wanneer de betaling niet direct wordt verwerkt door de bank, creditcardmaatschappij of andere betaalinstantie. Dit kan tot 15 minuten duren. Heb je na 15 minuten nog geen bevestigingsmail met daarin de online betaling ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen nagaan of je bestelling en betaling goed zijn doorgekomen.

4. Wat gebeurt er met mijn online betaling bij annulering van mijn bestelling?
Indien je je bestelling tijdig annuleert (dat wil zeggen voordat de vestiging tot levering is overgegaan), dan wordt het online betaalde bedrag per ommegaande naar je rekening of credit card terug geboekt. Afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode, zal de verwerking hiervan maximaal 10 dagen in beslag nemen. Neem hiervoor contact op met de vestiging.

Vragen over mijn account

1. Hoe kan ik een account aanmaken?
Klik in de navigatiebalk op "Registreren”. Je registreert je met je emailadres en een zelfgekozen wachtwoord. Je kan je ook registreren met je Facebookprofiel. Na het registreren ben je direct ingelogd.

2. Wachtwoord vergeten
Heb je al een account aangemaakt, maar ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Inloggen’ in de navigatiebalk. Vervolgens klik je op ‘Wachtwoord vergeten’. Geef hier je e-mailadres in, en je ontvangt een e-mail met daarin de mogelijkheid een nieuw wachtwoord in te stellen.

3. Wat zijn de voordelen van een account?
Het aanmaken van een account is niet verplicht, maar wel heel handig. De voordelen van een account op een rijtje:
- Als je de eerste keer je bestelling plaats met je gegevens, hoef je niet telkens je gegevens (adres etc.) in te vullen bij elke bestelling.
- Altijd overzichtelijk je bestelgeschiedenis bekijken
- Meerdere adressen toevoegen, waardoor je snel de door jouw gewenste bezorglocatie kan kiezen. Handig voor als je ook wel eens eten bestelt op je werk, bij je ouders of vrienden thuis bijvoorbeeld.
- Automatisch pizzapunten sparen

4. Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
Het aanmaken van een account is niet verplicht. Je kunt altijd bestellen zonder een account of zonder in te loggen. Er zijn wel een aantal voordelen van het hebben van een account (zie hierboven).

5. Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Als je je account bij New York Pizza wilt verwijderen, stuur dan een mail naar info@newyorkpizza.nl. Om je account te verwijderen hebben wij de volgende gegevens van je nodig: je voor- en achternaam, en het e-mailadres waaraan het account gekoppeld is.

6. Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Log in en klik op je naam in de navigatiebalk. Ga naar de optie “mijn accountgegevens”. Je wordt automatisch gelinkt naar je eigen pagina met jouw gegevens. Hier kun je je gegevens wijzigen. Je wachtwoord kun je niet wijzigen, wel kun je “wachtwoord vergeten” aanklikken.

Algemeen vragen

1. Wat is het verschil tussen een Slice vestiging en een Delivery vestiging?
Je kunt bij ons laten bezorgen, afhalen of lekker blijven zitten en eten. Wij maken onderscheid in twee soorten vestigingen, namelijk Delivery en Slice. Bij de Delivery vestiging kun je laten bezorgen of afhalen. Bij de Slice vestiging kun je ook afhalen, maar je kunt er ook lekker blijven zitten en eten. Het heeft dus een 'restaurant' functie.

2. Wat moet ik doen als ik een klacht of tip heb?
Bij een klacht of tip kun je mailen naar info@newyorkpizza.nl.

3. Hoe gaat New York Pizza om met cookies?
In de footer kunt u ons beleid vinden omtrent cookies.

4. Is er een NYP vestiging bij mij in de buurt?
New York Pizza heeft 164 vestigingen over het hele land. Je kunt bij de navigatie balk op vestigingen klikken en je postcode of stad invullen. Hier zie je de dichtbij zijnde vestiging.

5. Hoe kan ik gebruik maken van coupons?
Bij het afrekenen krijg je de optie om je couponcode in te vullen.

6. Wat zijn pizzapunten?
Pizzapunten spaar je automatisch bij elke bestelling wanneer je ingelogd bent. Met de pizzapunten kan je producten bestellen met flinke kortingen of zelfs gratis bij de volgende bestelling. De status van je pizza punten kun je vinden in je accountgegevens. Meer informatie over de pizzapunten kun je op de navigatiebalk vinden onder “pizzapunten”.

7. Ik heb een VIP kaart, wat nu?
Met de VIP kaart krijg je bij elke bestelling 25% korting. Deze kaart is niet te gebruiken met andere acties of coupons. Je kunt je persoonlijke VIP nummer koppelen aan je account. Je kaartnummer voeg je toe in jouw gegevens.

8. Hoe plaats ik een review?
Als je een bestelling hebt geplaatst staat er in jouw omgeving en in de bevestigingsmail een link om je review te plaatsen

9. Op welke manieren kan ik New York Pizza bereiken?
De meeste vestigingen zijn zeven dagen in de week open van 16:00 tot 22:00 uur bereikbaar. Zoek je eigen vestiging op en kijk voor de exacte openingstijden en adresgegevens.

10. Waar kan ik de allergenen informatie vinden?
De informatie over de allergenen is hier terug te vinden.

Het hoofdkantoor is te bereiken via:
Smederij 15
1185 ZR Amstelveen

Postadres
Postbus 9034
1180 MA Amstelveen

T 020 347 38 80
F 020 347 38 81
E info@newyorkpizza.nl